HTC Polska informuje o rozpoczęciu interaktywnej kampanii telefonu HTC Touch Diamond2™. „Nowy Styl Komunikacji” to hasło kampanii HTC Touch Diamond2™. Na jej potrzeby uruchomiono specjalną stronę www.touchdiamond2.pl z multimedialną prezentacją telefonu HTC Touch Diamond2, galerią zdjęć oraz gadżetami do pobrania.
Ciekawostką jest dział z interaktywnymi widgetami zainspirowanymi telefonem Touch Diamond2™. Odwiedzający mogą je pobrać i w niekonwencjonalny sposób wzbogacić swoją stronę internetową, blog lub swój profil w portalach społecznościowych.
Promocja serwisu odbędzie się za pomocą interaktywnych bannerów umieszczonych w popularnych portalach, internetowych magazynach lifestylowych, na stronach poświęconych nowym technologiom oraz w prasie branżowej i biznesowej.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith Optimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie.
źródło: HTC
Pomóż nam propagować świetne informacji z dziedziny telekomunikacji! Wystarczy jeden klik!
Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest
dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.