- 16
- czerwiec
Telefonia DIALOG z tytułem PremiumBrand
Marka DIALOG zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand 2010. Ocenę reputacji marki przeprowadzono na czterech wymiarach: („referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”).
– DIALOG to marka o ugruntowanej pozycji, od 13 lat na polskim rynku i w 100% z polskim kapitałem – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Naszą reputację tworzymy poprzez wypracowywanie jak najwyższych standardów usług, obsługi klienta i dostosowaną do jego potrzeb ofertę. Tytuł PremiumBrand jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem, ale przede wszystkim olbrzymią motywacją do dalszego, intensywnego działania – dodaje.
Ogólnopolska znajomość marki Telefonia DIALOG SA wynosi 48% badanych. Istotnie częściej znają ją osoby z wykształceniem wyższym, z miast 500 tys. mieszkańców, zarabiające ponad 5000 zł, zatrudnione na stanowiskach wysokiego szczebla.
Największe różnice w ocenie marki można zaobserwować na wskaźniku „zaangażowanie społeczne”. Osoby po 35 roku życia oraz z wykształceniem podstawowym i zawodowym oraz z 1-2 osobowych gospodarstw domowych oceniają markę Telefonia DIALOG SA w tym aspekcie lepiej niż ogół badanych.
Tytuł PremiumBrand uzupełnia wachlarz ostatnio zdobytych przez DIALOG nagród. W 2010 r. Spółka otrzymała także nagrodę „Wirtualnego Telefonu”, „Laur Infotela 2009” i certyfikat „Miejsca Przyjaznego Seniorom”. Organizowana przez operatora Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie DialNet Masters została wpisana do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2009. Dobre praktyki” wydawanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Realizacja badania odbyła się na przełomie kwietnia i maja 2010 r. metodą CATI. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej osób w wieku 15+, N=502.
Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management. Realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC, lider rynku badań marketingowych. Reputacja jako złożone socjologicznie zjawisko badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i ekspert w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr hab. Dominikę Maison.
źródło: Dialog
Ogólnopolska znajomość marki Telefonia DIALOG SA wynosi 48% badanych. Istotnie częściej znają ją osoby z wykształceniem wyższym, z miast 500 tys. mieszkańców, zarabiające ponad 5000 zł, zatrudnione na stanowiskach wysokiego szczebla.
Największe różnice w ocenie marki można zaobserwować na wskaźniku „zaangażowanie społeczne”. Osoby po 35 roku życia oraz z wykształceniem podstawowym i zawodowym oraz z 1-2 osobowych gospodarstw domowych oceniają markę Telefonia DIALOG SA w tym aspekcie lepiej niż ogół badanych.
Tytuł PremiumBrand uzupełnia wachlarz ostatnio zdobytych przez DIALOG nagród. W 2010 r. Spółka otrzymała także nagrodę „Wirtualnego Telefonu”, „Laur Infotela 2009” i certyfikat „Miejsca Przyjaznego Seniorom”. Organizowana przez operatora Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie DialNet Masters została wpisana do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2009. Dobre praktyki” wydawanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Realizacja badania odbyła się na przełomie kwietnia i maja 2010 r. metodą CATI. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej osób w wieku 15+, N=502.
Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management. Realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC, lider rynku badań marketingowych. Reputacja jako złożone socjologicznie zjawisko badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i ekspert w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr hab. Dominikę Maison.
źródło: Dialog