- 22
- czerwiec
Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi
Grupa TP planuje powołanie wyspecjalizowanej spółki zależnej, która zajmie się kompleksową obsługą klientów TP i Orange. Przejdzie do niej ok. 5 tys. pracowników obu firm. Władze Grupy mają świadomość, że zmiany zawsze wywołują obawy wśród pracowników, dlatego dokładają starań aby odbywały się w atmosferze spokoju i dialogu ze związkami zawodowymi.
„Władze Grupy TP prowadzą otwartą komunikację na temat projektu, spotykaliśmy się z Radą Pracowników i ze związkami zawodowymi. Odbyło się również 120 spotkań z pracownikami, gdyż chcemy im przekazać jak najwięcej informacji, dotyczących nie tylko istoty projektu, ale przede wszystkim rozwiać obawy dotyczące ich przyszłości" - powiedział Jacek Kowalski, dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. zasobów ludzkich
Projekt wydzielenia obsługi klientów został skierowany do konsultacji z Radą Pracowników, Odbyło się także spotkanie z przedstawicielami wszystkich organizacji związkowych w celu zapoznania ich ze szczegółami projektu.
Grupa TP prowadzi prace nad taką zmianą zapisów ponadzakładowego układu zbiorowego pracy (PUZP) tak, by mógł on objąć również pracowników nowo powstającej spółki. Przez najbliższe 12 miesięcy pracownicy przechodzący z TP do nowej spółki będą objęci PUZP TP. Grupa rozważa również możliwość rozszerzenia na pracowników nowej spółki pracowniczego programu emerytalnego, z którego korzystają pracownicy TP.
źródło: TP