DIALOG rozszerza sieć sprzedaży

Z początkiem sierpnia wystartowało dziewięć nowych punktów DIALOGu, tzw. „wysp sprzedażowych”, zlokalizowanych w różnych regionach Polski. Dzięki nim jeszcze szybciej i wygodniej będzie można zakupić usługi operatora.

DIALOG dynamicznie wkracza do dużych centrów handlowych. W dwóch punktach we Wrocławiu i po jednym w Bielsku-Białej, Elblągu, Legnicy, Łodzi, Świdnicy, Zgorzelcu oraz Zielonej Górze już można zawierać umowy na świadczenie całego wachlarza produktów operatora: usług internetowych, telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji cyfrowej wraz z VoD. Abonenci mogą liczyć tu także na obsługę posprzedażową, np. zwiększenie prędkości internetu, dokupienie usługi czy wydanie duplikatu karty SIM. W każdym z punktów można też skorzystać z telefonu szybkiego kontaktu z TeleCentrum DIALOGu i samodzielnie załatwić część formalności.

– Uruchomienie nowoczesnych punktów sprzedaży w centrach handlowych zdecydowanie zwiększy dostępność naszej oferty i usprawni obsługę klienta – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów dbamy o to, by produkty DIALOGu były „pod ręką”, czyli dostępne w miejscach, w których bardzo często i systematycznie bywamy – dodaje.

Klienci mogą skorzystać z oferty operatora niejako przy okazji, oszczędzając w ten sposób czas i energię. Punkty sprzedaży będą czynne codziennie, w godzinach pracy centrów handlowych.

Tym, co wyróżnia punkty DIALOGu jest futurystyczna i unikalna forma. Oryginalny kształt „wysp sprzedażowych” operatora został bowiem zainspirowany bumerangiem – elementem logotypu. Także kolorystyka, czyli pomarańcz i granat, nawiązuje do firmowych barw DIALOGu. Stalowe wykończenia wysp podkreślają ich innowacyjny charakter. Ciekawa aranżacja punktów stanowi funkcjonalną formę dekoracyjną i jest wizytówką zaawansowanej technologicznie spółki telekomunikacyjnej.

Nowe punkty DIALOGu:
Bielsko-Biała, CHR Gemini Park, ul. Leszczyńskiej 20
Elbląg, CH Ogrody, ul. płk. Dąbka 152
Legnica, Real, ul. Fabryczna 3
Łódź, Pasaż Łódzki, al. Jana Pawła II 30
Świdnica, Tesco, ul. Strzegomska 2
Wrocław, CH Magnolia, ul. Legnicka 58
Wrocław/Bielany Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, CH Auchan, ul. Francuska 6
Zgorzelec, Carrefour Galeria Słowiańska, ul. Jeleniogórska 42
Zielona Góra, CH Carrefour Dąbrówka, ul. Dąbrówki 5

źródło: Dialog

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.