myPhone 1055 RETTO

Telefon myPhone 1055 RETTO to nowy przedstawiciel myPhone Simple Life - serii urządzeń przyjaznych dla użytkownika. Telefony tej serii cechuje prostota obsługi, a także szereg funkcjonalnych ułatwień, takich jak powiększona klawiatura z czytelnym opisem, czy kontrastowy ekran z prostym menu.

Seria telefonów przyjaznych dla użytkownika, o nazwie myPhone Simple Life, na dobre zakorzeniła się na polskim rynku. Cieszy się zainteresowaniem również poza granicami naszego kraju - telefony z tej serii kupić można już w 14 krajach Europy, są też w ofercie 10 operatorów GSM. Teraz polski producent wprowadza do sprzedaży nowego reprezentanta tej rodziny, model myPhone 1055 RETTO.

RETTO wyposażony został w szereg funkcjonalnych udogodnień charakterystycznych dla modeli myPhone Simple Life: ma powiększoną, czytelnie opisaną klawiaturę, kontrastowy wyświetlacz z dużymi czcionkami, a także uproszczone menu. Oczywiście nie mogło w nim zabraknąć funkcji SOS, pozwalającej na wezwanie pomocy w sytuacji alarmowej. W 1055 RETTO tę funkcję uzupełniono o godzinny czas czuwania telefonu po użyciu klawisza SOS – telefon automatycznie odbiera wówczas wszystkie połączenia przychodzące w trybie głośnomówiącym.

myPhone 1055 RETTO posiada latarkę, działającą niezależnie od telefonu (również po jego wyłączeniu). Blokada klawiatury obsługiwana jest za pomocą przełącznika suwakowego umieszczonego z boku obudowy. Tym samym przełącznikiem, przesuwając go do góry, można włączyć radio FM działające bardzo dobrze bez konieczności podłączenia zestawu słuchawkowego. Obudowa 1055 RETTO wykonana została z tworzyw sztucznych. Tył i przód telefonu w kolorze czarnym zostały przedzielone srebrną wstawką. Tył obudowy jest gumowany, co zwiększa jej walory użytkowe – telefon nie powinien łatwo wysunąć się z ręki. Prezentowany telefon wyposażony został w baterię o pojemności 1000 mAh. Pozwala ona na działanie urządzenia w trybie czuwania do 14 dni oraz do 300 minut rozmów.

Sugerowana cena detaliczna - 179 złotych brutto. myPhone 1055 RETTO, jak każdy telefon z serii myPhone Simple Life, objęty jest 36-miesięczną gwarancją producenta (w tym 24 miesiące w systemie „door-to-door”).

Na początku października br. myPhone uruchomił nowy numer infolinii, przeznaczony dla osób zainteresowanych telefonami z serii myPhone Simple Life. Pod numerem +48 71 71 77 300 można dowiedzieć się więcej na temat urządzeń z tej serii, czy zasięgnąć porady technicznej.

źródło: myPhone

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.