Platforma DATERA Carrier-ex dla klientów biznesowych VECTRY

Małe i średnie polskie firmy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Dostęp do wysokiej jakości łączy internetowych pozwala nie tylko korzystać z szybkiego dostępu do sieci.

Jest też podstawą do stosowania narzędzi, które poprawiają komfort pracy, pozwalają oszczędzić konkretne pieniądze i są doceniane przez klientów. Te korzyści są już dostępne dla klientów operatora kablowego VECTRA, dzięki wdrożeniu nowoczesnej platformy operatorskiej dostarczonej przez firmę DATERA SA.

Możliwości, jakie dają rozwiązania typu unified communication, sprawiają, że dostawcy usług medialnych (telewizji kablowej i internetu) poszerzają swoją ofertę o usługi telekomunikacyjne oparte na technologii Voice over IP (VoIP). Dostępna obecnie jakość infrastruktury i praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju funkcjonalności sprawiają, że rozwiązania oparte na tej technologii można zaoferować klientom biznesowym. Dla nich istotna jest nie tylko cena, ale także stabilność stosowanych rozwiązań. Infrastruktura, którą dysponuje VECTRA, wsparta technologią dostarczoną przez DATERA, gwarantuje, że klienci z sektora MSP będą mogli korzystać ze stabilnych i zapewniających wysoką jakość rozwiązań, dostępnych dotychczas tylko dla dużych organizacji. Dzięki ofercie VECTRY klienci uzyskają dostęp do telewizji, wysokiej jakości łączy internetowych oraz szerokiego wachlarza usług telekomunikacyjnych. Bez inwestowania w sprzęt klienci będą mogli korzystać z funkcjonalności nowoczesnej poczty głosowej (wysyłającej nagrania na e-mail), wirtualnego faksu, dowolnych komunikatów dla klientów czy rejestracji rozmów.

Co to oznacza dla niewielkiej firmy, która dotychczas nie korzystała z tego typu rozwiązań? – Stosowanie technologii VoIP przynosi korzyści w kilku obszarach. Pozwala na osiągnięcie konkretnych oszczędności dzięki bezpłatnym rozmowom wewnątrz firmy oraz z innymi użytkownikami sieci. Z tego względu duże oszczędności odczuwają firmy posiadające kilka oddziałów. Do tego dochodzą potencjalne korzyści wizerunkowe wynikające np. ze stosowania usługi call center. Dzięki niej i usłudze tzw. kolejkowania klient dzwoniący do firmy nie trafia na zajęty numer, ale otrzymuje jasny komunikat, ile czasu będzie musiał czekać na rozmowę z przedstawicielem firmy. A to wszystko dzięki sprawdzonej technologii dostarczonej przez DATERA – opisuje korzyści dla klientów Tomasz Łukiańczyk, odpowiedzialny w Grupie Vectra za usługi dla biznesu.

– Prezentując naszą ofertę spółce VECTRA byliśmy przekonani, że nasza platforma Carrier-eX pozwoli na zbudowanie wyjątkowej oferty dla klientów biznesowych. Stworzona przez nas technologia od pięciu lat z powodzeniem obsługuje całość ruchu największego w Polsce operatora VoIP. Jej wdrożenie w VECTRA sprawi, że to rozwiązanie, które od początku do końca stworzyli nasi inżynierowie, będzie niedługo obsługiwało w sumie kilkaset tysięcy wymagających, biznesowych klientów. Nie dość, że jesteśmy pewni, że się sprawdzi, to będziemy ciągle ją ulepszali, by móc udostępniać nowe funkcjonalności – komentuje udane wdrożenie Marek Matulewicz, wiceprezes DATERA S.A.

Rozwiązania telekomunikacyjne oparte na technologii VoIP zyskują w Polsce coraz większą popularność. Siłą napędową tej tendencji są właśnie klienci biznesowi. W ich przypadku telefon stacjonarny nie przegrywa z komórką, jak ma to miejsce w przypadku klientów detalicznych. Czasy, kiedy telefonia internetowa kojarzyła się z niską jakością i dostępnością tylko za pośrednictwem komputera, już dawno minęły. Systemy działające w oparciu o platformę DATERA Carrier-eX pozwalają między innymi na stosowanie technologii HD Voice, dzięki której jakość połączenia jest dwukrotnie wyższa niż w tradycyjnej telefonii analogowej. Z telefonii VoIP można też korzystać za pośrednictwem telefonów komórkowych. Polski rynek VoIP utrzymuje dwucyfrową dynamikę wzrostu głównie dzięki usługom dla klientów MSP. Wynika to z dostępności zaawansowanych funkcjonalności, które ułatwiają prowadzenie firmy. Platforma Carrier-eX, która jest dedykowana dla operatorów telekomunikacyjnych, została od początku do końca stworzona z myślą o technologii IP. Dzięki temu daje większą elastyczność w zakresie funkcjonalności niż tradycyjne rozwiązania stworzone na potrzeby telefonii analogowej.

– Możemy spełnić praktycznie każde życzenie klienta, dodając najbardziej wyszukane funkcjonalności. Istotnym argumentem, który był ważny dla VECTRY, jest niezawodność i dojrzałość naszych systemów – komentuje Sebastian Zaprzalski, dyrektor techniczny w DATERA.

źródło: Datera

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.