Nowa oferta Utrzymaniowa - Darmowy Numer w Plusie

Od 2 marca w sieci Plus GSM wprowadzona zostanie nowa oferta utrzymaniowa - "Darmowy Numer".

Przedmiotem oferty jest usługa, w ramach której abonent dla jednego wybranego numeru w sieci Plus GSM może:

wykonywać nieograniczoną ilość nieodpłatnych krajowych połączeń głosowych wysyłać nieograniczoną ilość nieodpłatnych krajowych wiadomości tekstowych SMS

Z dniem uruchomienia usługi abonent traci prawo do warunków promocyjnych np. rabat, bonifikata, promocyjny plan cenowy, które przysługiwały przed zawarciem umowy „Darmowy Numer”.

Zmiana planu taryfowego, transfer, cesja- skutkują utratą prawa do korzystania z usługi „Darmowy Numer”. Zmiana planu taryfowego możliwa jest tylko na taryfę Nowy Plus z wyższą opłatą abonamentową (ale traci prawo do korzystania z usługi). Z dniem uruchomienia promocji ”Darmowy Numer” niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. Połączenia i SMSy ze Swojakiem nie będą pokazywane na rachunku.

DARMOWY NUMER - szczegóły

Klienci, którym kończy się umowa promocyjna i nie mają zaległości w płatnościach mogą skorzystać z nowej oferty.

PRZEDMIOTEM OFERTY jest usługa, w ramach której Abonent dla jednego wybranego numeru w sieci Plus GSM może:

a. wykonywać nieograniczoną ilość nieodpłatnych krajowych połączeń głosowych
b. wysyłać nieograniczoną ilość nieodpłatnych krajowych wiadomości tekstowych SMS

Usługa jest darmowa

Z usługi skorzystać może tylko sim, na który została podpisana umowa.

Usługa dostępna jest przez cały okres na który została podpisana umowa tj.12 miesięcy .

OFERTA

przysługuje klientom, którym zakończył się kontrakt wynikający z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, PWA, ANU.

Wiąże się z podpisaniem umowy na 12 miesięcy

Jest dostępna tylko z taryfami NowyPlus

KORZYŚCI Z WYBORU OFERTY:

Obniżenie rachunków dzięki darmowym rozmowom z 1 numerem (z którym klient się najczęściej kontaktuje) Zachowanie dotychczasowego numeru Kontynuacja programu 5+ dla uczestników Abonent w czasie trwania Promocji posiada możliwość zmiany lub rezygnacji z usługi za pomocą SMS: „Zmiana Swojaka” lub „Usunięcie Swojaka”

URUCHOMIENIE USŁUGI +NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

Usługa „Darmo-Mowy” dotyczy jednego, wybranego numeru telefonu w Sieci Plus GSM.

Abonent musi zdefiniować wybrany numer telefonu jako „Swojaka”.

Dodanie numeru odbywa się poprzez wysłanie na numer 2601 wiadomości tekstowej SMS o treści: dodajSS lub poprzez kontakt pod nr 2601

Dodanie numeru może nastąpić dopiero po uruchomieniu usługi, jeśli nastąpi wcześniej to będzie to potraktowane jako zwykły Swojak i klient poniesie opłatę cennikową.

W przypadku skorzystania przez klienta z oferty należy podać mu PLUSKOD 5, który pozwoli na dodanie Swojaka za pomocą SMSa. ( aby sprawdzić numer telefonu, który został zdefiniowany jako Swojak należy na numer 2601 wysłać SMS-a o treści: listaSS ) Usunięcie numeru wcześniej zdefiniowanego odbywa się poprzez wysłanie SMS-a na numer 2601 o treści: usunSS ( opłata za każdorazowe usunięcie Swojaka wynosi 5 zł brutto)

Zmiana numeru na inny odbywa się za pomocą SMS-a (wysłanie na numer 2601) treści: modyfikujSS < numer telefonu w Sieci Plus GSM ( opłata za każdorazową zmianę Swojaka wynosi 5 zł brutto).

DODANIE, USUNIĘCIE lub ZMIANA „SWOJAKA” nastąpi w następnym dniu po dniu przyjęcia stosownego zlecenia.

Zlecenie dodania, usunięcia lub zmiany „Swojaka” może zostać odrzucone ze względu na nieprawidłowa treść. Abonent otrzyma wówczas SMS-a zwrotnego z odpowiednim komunikatem.

Po 12 miesiącach od daty Z chwilą uruchomienia Promocji „Darmowy Numer”, numery wcześniej zdefiniowane jako „Swojaki” lub Kontakt Plus (w przypadku klientów biznesowych korzystających z taryf MaxProfit! ) zostają automatycznie usunięte. Po wygaśnięciu umowy (12 miesięcy) Abonent może ponownie skorzystać z usługi „Swojaki”, ale musi je zdefiniować.

Z dniem uruchomienia usługi Abonent traci prawo do warunków promocyjnych np. rabat, bonifikata, promocyjny plan cenowy), które przysługiwały przed zawarciem umowy „Darmowy Numer”. Zmiana planu taryfowego, transfer, cesja- skutkują utratą prawa do korzystania z usługi „Darmo-Mowy”. Zmiana planu taryfowego możliwa jest tylko na taryfę Nowy Plus z wyższą opłatą abonamentową (ale traci prawo do korzystania z usługi). Z dniem uruchomienia promocji ”Darmowy Numer” niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. Połączenia i SMSy ze Swojakiem nie będą pokazywane na rachunku. Kara umowna wynosi 650 zł.

źródło: Telix

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.