Motorola RAZR V3

Motorola RAZR V3

dane techniczne

Zakres: 900/1800/1900/2100
Wymiary: 53 x 98 x 13 mm
Waga: 95 gram
Czas czuwania: 280 godzin
Czas rozmów: 420 minut
Bateria: Li-Ion 680 mAh
Pamięć: 5.5MB
Premiera: 3Q 2004

parametry wyświetlaczy

Wyświetlacz wewnętrzny: 176 x 220px, 262k kol.
Wyświetlacz zewnętrzny: 96 x 80px, 4k kol.

funkcje multimedialne

Aparat: Tak tak, 0.30 MPx
Odtwarzacz muzyczny: Tak tak

oprogramowanie

Java: Tak tak

pozostałe funkcje

GPRS: Tak tak
WAP: Tak tak
IrDA: nie
Bluetooth: Tak tak
Modem: Tak tak
Polifonia: Tak tak
SMS: Tak tak
MMS: Tak tak
Klient E-mail: Tak tak
SyncML: Tak tak
focus [pozytywny]
2009-02-26 21:24:57

jest ponadczasowy............

Bolek [pozytywny]
2009-02-24 15:02:42

Mam już trzeci rok bez usterek nie narzekam uważam, że doobry.

Karczu [negatywny]
2009-01-31 02:31:02

Badziewie:) Najgorszy jaki mialem. Ciagle sie psuje.Juz 2 razy byl w serwisie. NIE POLECAM

dabi [negatywny]
2008-07-27 22:48:17

nie patrzecie nawet na niego, nienawidze go i odradzam

telefonik [pozytywny]
2008-06-28 21:33:08

Radze wam nie kupywac tego fona z szarą obudowa do po tygodniu wam sie znudzi

Dominika [bez znaczenia]
2008-01-20 08:24:39

chcem kupić ten telefon ale nie wiem czy nie lepiej wziąść innom

Noname [bez znaczenia]
2008-01-13 17:21:50

Ja mysle, ze motorola V3 jest dosc dobra, to prawda ze ma malo pamieci, lecz wszystko mozna zgrywac na komputer i to nie prawda ze co chwile sie psuje, polecam ;)

myszka [bez znaczenia]
2007-11-01 21:58:24

szczerze mówiąc to nie polecam tego modelu, gdyz ma bardzo małą pamięć i fatalnie pisze się smsy a w dodatku zjęcia robione aparatem są niskiej jakości.ale wygląd ma świetny przyznaję:)

wera [bez znaczenia]
2007-10-08 22:37:28

telefonik jest fajny,zgrabny,ma duzo kolorkow itd.mala pamiec na fimy i fotki,dla kobiet nie polecam go gdyz bardzo nie wygodnie pise sie sms,mam taki i musze zmienic gdyz t9jest w niefajnej wersji i jego plaskosc utrudnia wiele rzeczy.

MISIA [bez znaczenia]
2007-10-02 09:54:47

TAKI TELEFON SPRAWIL MI MAZ I JESTEM W 100% ZADOWOLONA.JEST SWIETNY.



napisz "jeden"

Szanuj swój język - pisz poprawną polszczyzną
Opinie zawierające błędy ortograficzne, wulgaryzmy, a także nic nie wnoszące do dyskusji będą usuwane.

Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w specyfikacji. W przypadku wykrycia błędu - prosimy o kontakt

Reklama

Ocena Motorola RAZR V3

4.75
6
5.38 średnia
Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4

Porównaj telefony

Wybierz telefon do porównania.

2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.