Będzie reklamowy szturm Play. Operator zatrudnił drugą agencję

Od 1 marca Markę PLAY obsługują dwie agencje kreatywne Brain oraz Change Integrated

Ciekawa kreacja i świetne wykonanie wszystkich materiałów reklamowych są dla nas kluczowe. Jestem przekonany, że współpraca z dwoma agencjami zagwarantuje nam najwyższy poziom obsługi i wzmocni nasz przekaz komunikacyjny. – komentuje wynik przetargu CMO PLAY Bartosz Dobrzyński

Change zaprezentowała bardzo świeże i wyróżniające podejście realizujące strategię Play i jest odpowiedzialna za najbliższe kluczowe dla Play kampanie rynku prepaidowego i postpaidowego. – komentuje Marcin Wieczorkowski, Brand Communication Director Play.

Poszczególne projekty produktowe będą realizowane przez agencję, która zaproponuje najlepsze, intrygujące dla konsumenta, przełamujące rynkowe schematy rozwiązanie kreatywne.

Agencja Change Integrated dodatkowo kontynuować będzie obsługę PLAY w zakresie usług BTL.

źródło: PLAY
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.