- 12
- maja
ZTE zapowiada premierę brandowanych smartfonów w Europie
Firma ZTE, chiński dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, zapowiedziała wprowadzenie na rynek europejski dwóch modeli smartfonów pod własną marką.
Wydarzenie to nie ma precedensu, gdyż dotychczas komórki ZTE w Europie brandowane były znakiem partnerskich sieci operatorskich. Modele ZTE Link i ZTE Cute będą dostępne we Francji w ofercie operatora Bouygues Télécom.
ZTE Link oparty jest o system operacyjny Google's Android. Telefon posiada 2.8” dotykowy ekran o wysokiej rozdzielczości 320x240 pikseli. Wymiary urządzenia to 105 x 55 x 14.5m, co w połączeniu z wagą zaledwie 120g czyni z niego poręczny i zgrabny telefon. ZTE Link wyposażono w aparat o rozdzielczości 3.2MPx, WiFi, bluetooth 2.0 oraz nadajnik GPS. Producent przewidział możliwość zainstalowania karty MicroSD do 8GB.
Model ZTE Cute posiada 2.8” dotykowy wyświetlacz, a także aparat o rozdzielczości 2MPx. Istnieje możliwość dołączenia karty pamięci do 8GB.
Firma ZTE jest obecna na francuskim rynku od dwóch lat osiągając 6% udziału w rynku telefonów komórkowych w roku 2009. Telefony są co prawda dostępne tylko w ofercie operatorskiej, jednakże sygnowane są logo producenta. Póki co firma ZTE traktuje brandowanie eksperymentalnie, jednak w zależności od oczekiwanych w 2010 roku sukcesów na rynkach europejskich, tendencja ta będzie się nasilać.
źródło: ZTE
ZTE Link oparty jest o system operacyjny Google's Android. Telefon posiada 2.8” dotykowy ekran o wysokiej rozdzielczości 320x240 pikseli. Wymiary urządzenia to 105 x 55 x 14.5m, co w połączeniu z wagą zaledwie 120g czyni z niego poręczny i zgrabny telefon. ZTE Link wyposażono w aparat o rozdzielczości 3.2MPx, WiFi, bluetooth 2.0 oraz nadajnik GPS. Producent przewidział możliwość zainstalowania karty MicroSD do 8GB.
Model ZTE Cute posiada 2.8” dotykowy wyświetlacz, a także aparat o rozdzielczości 2MPx. Istnieje możliwość dołączenia karty pamięci do 8GB.
Firma ZTE jest obecna na francuskim rynku od dwóch lat osiągając 6% udziału w rynku telefonów komórkowych w roku 2009. Telefony są co prawda dostępne tylko w ofercie operatorskiej, jednakże sygnowane są logo producenta. Póki co firma ZTE traktuje brandowanie eksperymentalnie, jednak w zależności od oczekiwanych w 2010 roku sukcesów na rynkach europejskich, tendencja ta będzie się nasilać.
źródło: ZTE