Cyfrowy Polsat i Polkomtel nawiązują współpracę

Cyfrowy Polsat, największa grupa medialna w Polsce, oraz Polkomtel, wiodąca firma telekomunikacyjna będąca operatorem sieci Plus, nawiązały współpracę w zakresie wprowadzenia oferty usług łączonych oraz wzajemnej sprzedaży swoich standardowych produktów.

W wyniku podjętej współpracy Cyfrowy Polsat zaoferuje swoim abonentom specjalną ofertę usług telefonii komórkowej firmy Polkomtel, a klienci Polkomtela będą mogli skorzystać z dedykowanej im oferty usług telewizyjnych największej w Polsce platformy satelitarnej. Klienci niekorzystający dotychczas z usług żadnej z firm będą mogli nabyć ofertę łączoną, otrzymując dodatkowe korzyści dla każdej z usług. Jednocześnie standardowe oferty Polkomtela i Cyfrowego Polsatu zostaną wprowadzone do obydwu sieci sprzedaży.

Współpraca Cyfrowego Polsatu i Polkomtela oznacza uatrakcyjnienie ofert obu firm, dodatkowe korzyści dla użytkowników kupujących usługi obu operatorów, wzrost potencjału sprzedaży w wyniku dotarcia z atrakcyjnym produktem do abonentów partnera, zwiększenie dostępności usług obydwu operatorów poprzez wzajemną sprzedaż i obsługę klienta w punktach sprzedaży oraz w konsekwencji zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów.

– W obliczu licznych aliansów i partnerstw strategicznych na rynku medialno-telekomunikacyjnym Polkomtel od dawna był dla nas naturalnym potencjalnym partnerem biznesowym. Dzięki nawiązanej współpracy możemy połączyć potencjał zakupowy około 14 milionów klientów Polkomtela, którzy teraz otrzymają dostęp do usług telewizyjnych, i ponad 11 milionów osób w 3,5 milionach polskich gospodarstw domowych korzystających obecnie z usług Cyfrowego Polsatu. To partnerstwo to także możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz szersze wykorzystanie naszych sieci sprzedaży – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu S.A.

– Celem naszych wspólnych działań jest osiągnięcie synergii zarówno w obszarze sprzedaży, jak i oferty – mówi Tobias Solorz, Członek Zarządu Polkomtel S.A. – Nie tylko zwiększy się liczba punktów, w których klienci będą mogli nabyć usługi obu firm, ale, co równie ważne, osoby korzystające z usług u obu operatorów otrzymają dodatkowe korzyści.

Rozpoczęcie wzajemnej sprzedaży ofert we wszystkich punktach sprzedaży obu operatorów planowane jest na początek drugiego kwartału bieżącego roku.

źródło: Plus

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.