Kilkusetmilionowa kampania za darmo

Zainteresowanie wywołane nowym produktem Apple i idące za tym częste pojawianie się w mediach sprzętu zapowiadanego na lato tego roku, to doskonała reklama urządzenia.

Dla producenta to wymarzona kampania reklamowa, bowiem całkiem darmowa. Profesor David Yoffie z Harvard Busines School postarał się ocenić jak wiele mogła firma Apple zaoszczędzić na tej wywoływanej mimowolnie reklamie. Jego zdaniem, od czasu ogłoszenia telefonu światu, w styczniu tego roku, produkt zareklamowano w mediach za około 400 mln dolarów. Dla Apple liczy się jednak to, że ani jeden cent nie pochodził z portfela producenta iPodów.

Mierzone w dolarach zaciekawienie produktem Apple, to zdaniem naukowca, wydarzenie bez precedensu. Zainteresowanie przełoży się zapewne już w czerwcu tego roku na większe grupy chętnych przetestowaniu gadżetu w amerykańskich sklepach Apple, a tym samym na większą sprzedaż urządzenia.

iPhone, kombinacja telefonu komórkowego, odtwarzacza multimediów oraz sprzętu dającego użytkownikom dostęp do sieci ma pokazać się w pierwszym rzędzie w Stanach Zjednoczonych w dwóch wersjach, różniących się od siebie ceną, wynikającą z różnej pojemności zainstalowanej wewnątrz pamięci flash.

źródło: PClab

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.