Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a

Firma Pinch Media opublikowała raport, z którego wynika, że zaledwie 30% użytkowników telefonu iPhone, którzy kupili do niego jakąś aplikację, używa jej nadal następnego dnia po zakupie.

W miarę upływu czasu, liczba ta stopniowo spada. Po 20 dniach od zainstalowania aplikacji, aktywnie korzysta z niej mniej, niż 5% badanych. Jeszcze gorzej wygląda ten wskaźnik dla programów, które są darmowe. Pinch Media sugeruje, że to niska cena aplikacji sprawia, że wielu użytkowników kupuje je bez głębszego namysłu nad ich przyszłym wykorzystaniem.

źródło: 4Press

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.