- 17
- listopad
Mobilvi rozbudowuje sieć i zwiększa zasięg
Mobilvi - pierwsza, polska sieć reklamy w mobilnym internecie, konsekwentnie rozbudowuje dostępną powierzchnię i zasięg. Do sieci dołączyły między innymi takie witryny, jak: mobi.radiozet.pl, m.dziennik.pl, igol.pl, mobi.idg.pl czy pdaclub.pl, a jej zasięg zwiększył się do 18 milionów odsłon miesięcznie.
Rozbudowa sieci odbywa się z korzyścią zarówno dla reklamodawców – realizowane zlecenia mają szansę na szersze, bardziej zróżnicowane dotarcie – jak i wydawców, którzy z marszu zaczynają zarabiać na swoich mobilnych witrynach.
Obecnie Mobilvi oferuje emisję reklam w ponad 12 tys. mobilnych witryn internetowych oraz ok.50 tys. aplikacji mobilnych. Firma proponuje reklamodawcom 6 pakietów tematycznych: „Kobieta”, „Mężczyzna”, „Biznes”, „Rozrywka”, „Life Style” i „Trendsetterzy”, co pozwala na kontekstowe dostosowanie reklamy do grupy docelowej. Ponadto, klienci otrzymują wsparcie w zakresie planowania i realizacji kampanii w mobilnym internecie. Mobilvi projektuje kreacje, przygotowuje dedykowane lekkie wersje stron docelowych i banery reklamowe przystosowane do wyświetlania na ekranach telefonów komórkowych.
Działająca od sześciu miesięcy firma Mobilvi zrealizowała już kampanie w mobilnym internecie m.in. dla takich firm, jak: Aviva, Mitsubishi, Tauron, Nokia, Onet, SkyCash.
Mobilvi została założona w maju 2010 roku przez firmę Novem, specjalizującą się w reklamie efektywnościowej, która zdecydowała wejść na rynek reklamy w mobilnym internecie. Mobilvi realizuje kampanie reklamowe w mobilnych witrynach internetowych i aplikacjach. Firma wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która umożliwia zawężenie emisji przekazu reklamowego do operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego. Mobilvi tworzy produkty w oparciu o najnowsze technologie. Pozwalają one między innymi na precyzyjne dotarcie z reklamą do odbiorców znajdujących się w danej lokalizacji oraz precyzyjne definiowanie reakcji konsumenta.
źródło: Mobilvi