- 28
- czerwiec
moBlog.pl - złoty strzał w dziesiątkę!
Prestiżowa nagroda Golden Arrow, wręczana za najlepsze prace z zakresu marketing services, przyznana platformie moBlog.pl.
W środę, 21 czerwca podczas uroczystej gali wręczenia nagród Golden Arrow, projekt firmy Nokia - platforma internetowa moBlog.pl otrzymała główną nagrodę w kategorii "Internet - Serwis internetowy". Nagrodę wręczono twórcy moBloga - agencji interaktywnej K2 Internet.
"MoBlog.pl to prawdziwy fenomen na polskim rynku. Jego użytkownicy stale zaskakują nas swoją kreatywnością i niebanalnymi pomysłami. Ta nowa, atrakcyjna forma komunikacji doskonale wpisuje się w misję naszej firmy. Nokia ceni interaktywność, innowacyjność w komunikacji ludzi" - mówi Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu w Nokia Poland. "To ogromne wyróżnienie jest dla nas świadectwem, że działania związane z technologią mobilną są coraz bardziej popularne i znakomicie odbierane zarówno przez użytkowników jak i środowisko marketingowe" - dodaje.
MoBlog.pl to inicjatywa firmy Nokia Poland, której partnerem jest MTV. Już od ponad roku strona www.moblog.pl cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem użytkowników telefonów komórkowych. Wśród założycieli moblogów znajdują się zarówno znani artyści: zespól Sistars, czy Sidney Polak, jak i osoby, które pragną podzielić się z innymi radościami i smutkami swojego dnia codziennego. Do tworzenia moBloga nie potrzeba ani specjalnego talentu pisarskiego, ani ciągłego przesiadywania przed komputerem - dzięki telefonom komórkowym zdjęcie można pstryknąć i przesłać MMS?em na swojego moBloga z każdego miejsca i o każdej porze.
Na stronie moBlog.pl zarejestrowano aż 44 500 moBlogów, na które użytkownicy przesłali już łącznie ponad 180 000 MMSów. Na stronie pojawia się dziennie średnio 500 nowych zdjęć z opisami, w sumie w serwisie zostawiono około 120 000 komentarzy. Powyższe dane sprawiają, że ten pierwszy serwis moBlogowy w Polsce jest jednocześnie największą tego typu inicjatywą w kraju i jedną z większych na całym świecie. "Przygotowanie moBlog.pl wymagało oparcia strategii na dogłębnej znajomości cech, preferencji i modeli zachowań grupy docelowej oraz unikalnego know-how i zaplecza technologicznego. Dzięki połączeniu e-marketingu z technologią powstał projekt idealnie odzwierciedlający ideę Nokia Connecting People" – wyjaśnia Łukasz Lewandowski, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za projekt moBlog.pl w agencji K2.
Golden Arrow to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketing services. Powstał po połączeniu dwóch innych imprez: Boomerang i Złota Strzała. Prace nadesłane na Golden Arrow były oceniane w 20 kategoriach przez jury składające się z 15 osób - przedstawicieli marketerów i agencji marketing services. Organizatorami konkursu są: Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i VFP Communication Ltd. (wydawca Media & Marketing Polska).
źródło: Nokia
"MoBlog.pl to prawdziwy fenomen na polskim rynku. Jego użytkownicy stale zaskakują nas swoją kreatywnością i niebanalnymi pomysłami. Ta nowa, atrakcyjna forma komunikacji doskonale wpisuje się w misję naszej firmy. Nokia ceni interaktywność, innowacyjność w komunikacji ludzi" - mówi Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu w Nokia Poland. "To ogromne wyróżnienie jest dla nas świadectwem, że działania związane z technologią mobilną są coraz bardziej popularne i znakomicie odbierane zarówno przez użytkowników jak i środowisko marketingowe" - dodaje.
MoBlog.pl to inicjatywa firmy Nokia Poland, której partnerem jest MTV. Już od ponad roku strona www.moblog.pl cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem użytkowników telefonów komórkowych. Wśród założycieli moblogów znajdują się zarówno znani artyści: zespól Sistars, czy Sidney Polak, jak i osoby, które pragną podzielić się z innymi radościami i smutkami swojego dnia codziennego. Do tworzenia moBloga nie potrzeba ani specjalnego talentu pisarskiego, ani ciągłego przesiadywania przed komputerem - dzięki telefonom komórkowym zdjęcie można pstryknąć i przesłać MMS?em na swojego moBloga z każdego miejsca i o każdej porze.
Na stronie moBlog.pl zarejestrowano aż 44 500 moBlogów, na które użytkownicy przesłali już łącznie ponad 180 000 MMSów. Na stronie pojawia się dziennie średnio 500 nowych zdjęć z opisami, w sumie w serwisie zostawiono około 120 000 komentarzy. Powyższe dane sprawiają, że ten pierwszy serwis moBlogowy w Polsce jest jednocześnie największą tego typu inicjatywą w kraju i jedną z większych na całym świecie. "Przygotowanie moBlog.pl wymagało oparcia strategii na dogłębnej znajomości cech, preferencji i modeli zachowań grupy docelowej oraz unikalnego know-how i zaplecza technologicznego. Dzięki połączeniu e-marketingu z technologią powstał projekt idealnie odzwierciedlający ideę Nokia Connecting People" – wyjaśnia Łukasz Lewandowski, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za projekt moBlog.pl w agencji K2.
Golden Arrow to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketing services. Powstał po połączeniu dwóch innych imprez: Boomerang i Złota Strzała. Prace nadesłane na Golden Arrow były oceniane w 20 kategoriach przez jury składające się z 15 osób - przedstawicieli marketerów i agencji marketing services. Organizatorami konkursu są: Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i VFP Communication Ltd. (wydawca Media & Marketing Polska).
źródło: Nokia