- 28
- czerwiec
Nokia uznana Marką Najwyższej Reputacji
W badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, firmie Nokia przyznano prestiżowy tytuł Marki Najwyższej Reputacji w kategorii "Telekomunikacja".
Badanie przeprowadzono w grupie 1500 polskich konsumentów, którzy spośród 73 marek wyłonili 65, którym przyznali tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Marki Wysokiej Reputacji podzielono na 8 kategorii, a następnie wybrano Markę Najwyższej Reputacji w każdej z nich. Nokia zwyciężyła w kategorii "Telekomunikacja" a w klasyfikacji generalnej zajęła 4 miejsce.
"Otrzymanie tytułu Marki Najwyższej Reputacji to duże zobowiązanie wobec klientów, którzy okazali marce Nokia zaufanie i są zadowoleni z naszych produktów. Naszym zadaniem jest ich nie zawieść i sprawić, aby reputacja firmy pozostała na niezmienionym, najwyższym poziomie" - powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu w Nokia Poland.
Badanie PremiumBrand2006 zostało przeprowadzone przez firmę Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy MMT Management - organizatora badania. Partnerem przedsięwzięcia był miesięcznik Forbes.
Wśród kryteriów, które wzięto pod uwagę znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje, czyli gotowość do rekomendowania marki innym ludziom.
Reputacje marki w PremiumBrand oceniali najbardziej obiektywni, wymagający i decydujący o jej sukcesie rynkowi eksperci, czyli konsumenci - osoby, które na co dzień mają kontakt z markami, dokonują wyborów, decydują o zakupie tego, czy innego produktu.
Nokia jest uznaną marką na świecie. W tym roku otrzymała wiele prestiżowych nagród m.in. w dorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2006 organizowanym przez Reader's Digest we wszystkich Europejskich edycjach (14 krajów), została uhonorowana nagrodą Złotej Statuetki w kategorii: Telefon Komórkowy.
źródło: Nokia
"Otrzymanie tytułu Marki Najwyższej Reputacji to duże zobowiązanie wobec klientów, którzy okazali marce Nokia zaufanie i są zadowoleni z naszych produktów. Naszym zadaniem jest ich nie zawieść i sprawić, aby reputacja firmy pozostała na niezmienionym, najwyższym poziomie" - powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu w Nokia Poland.
Badanie PremiumBrand2006 zostało przeprowadzone przez firmę Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy MMT Management - organizatora badania. Partnerem przedsięwzięcia był miesięcznik Forbes.
Wśród kryteriów, które wzięto pod uwagę znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje, czyli gotowość do rekomendowania marki innym ludziom.
Reputacje marki w PremiumBrand oceniali najbardziej obiektywni, wymagający i decydujący o jej sukcesie rynkowi eksperci, czyli konsumenci - osoby, które na co dzień mają kontakt z markami, dokonują wyborów, decydują o zakupie tego, czy innego produktu.
Nokia jest uznaną marką na świecie. W tym roku otrzymała wiele prestiżowych nagród m.in. w dorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2006 organizowanym przez Reader's Digest we wszystkich Europejskich edycjach (14 krajów), została uhonorowana nagrodą Złotej Statuetki w kategorii: Telefon Komórkowy.
źródło: Nokia