NTT DoCoMo pierwszy raz w dół

Firma NTT DoCoMo, największy japoński operator telefonii komórkowej, zanotowała pierwszy spadek liczby klientów.

Pierwszy raz w historii firmy zdarzyło się, że liczba abonentów komórkowych usług NTT DoCoMo spadła. Stało się to w listopadzie. Na potknięciu firmy skorzystali oczywiście mniejsi rywale japońskiego rynku. Zmniejszenie się liczby klientów wiązane jest z wejściem w życie przepisów ułatwiających użytkownikom zmianę dostawców usług i przenoszenie numerów.

Na koniec minionego miesiąca NTT DoCoMo mogło pochwalić się około 52,126 mln użytkowników usług komórkowych. W miesiąc firma straciła 17,5 tys. abonentów (o tylu więcej użytkowników odeszło z sieci w porównaniu do tych, których firma do dołączenia do niej zachęciła). To, jak wspomina The Wall Street Journal, nowe doświadczenie dla komórkowego giganta z Japonii. Od czasu wystartowania ze swoimi usługami notował on dotychczas jedynie wzrosty. Firma startowała w lipcu 1992 roku.

Obecnie NTT DoCoMo ma pod swoimi skrzydłami około 30,839 mln użytkowników usług komórkowych 3G oraz około 21,287 abonentów telefonii 2G.

źródło: PCLab

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.