15 sierpnia 2022, 06:27
17czerwiec
DWUFON 8870 TEO PLAY

DWUFON 8870 TEO PLAY to najnowszy zestaw promocyjny powstały w wyniku współpracy polskiego producenta telefonów myPhone oraz operatora telefonii komórkowej Play.
12październik
Novem realizuje kampanię dla Play

Firma Novem wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu partnerskiego Play. Celem jest pozyskanie przez operatora nowych klientów za pośrednictwem działań reklamowych w internecie, rozliczanych w modelu „tylko za efekt”. Kampania rozpoczęła się w październiku i będzie prowadzona przez 12 miesięcy.
7wrzesień
Polkomtel, operator sieci Plus i ZTE podpisują umowę

W dniu dzisiejszym Polkomtel, operator sieci Plus podpisał umowę z chińską firmą ZTE na dostawy sprzętu telekomunikacyjnego do budowy sieci CDMA2000 w paśmie 420MHz.
11sierpień
Polkomtel, operator sieci PLUS i P4, operator sieci PLAY przedłużają współpracę.

11-go sierpnia Polkomtel i P4 podpisały aneks do Umowy Roamingu Krajowego z czerwca 2006.
29marzec
Motorola Milestone w PLAY

Motorola wprowadza na polski rynek model MILESTONE™, jeden z pierwszych w Europie telefonów wyposażonych w system Android™ 2.1.
6sierpień
Operator sieci Play wprowadza klientów w błąd?

Polkomtel operator sieci Plus zaprzecza informacjom opublikowanych na blogu rzecznika prasowego sieci Play.
15lipiec
NaviExpert w PLAY

Od środy, 15 lipca br PLAY wprowadza do swojej oferty usługę nawigacji GPS online. Operator zawarł umowę współpracy z firmą NaviExpert.
15lipiec
Wniosek Fresh Ventures dotyczący znaku PLAY Fresh został oddalony

Sąd Okręgowy w Warszawie XVI Wydział Gospodarczy postanowieniem z dnia 14 lipca 2009 r. oddalił wniosek o zabezpieczenie roszczeń Fresh Ventures (Polska) Sp. z o.o. przeciwko P4 Sp. z o.o., w którym wnioskodawca domagał się zakazania P4 posługiwania się logiem „Fresh”.
8lipiec
PLAY Online ma już rok

PLAY dokładnie rok temu wystartował z ofertą bezprzewodowego Internetu.
1lipiec
Sąd zakazał Play spamowania

Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał P4 Sp. z o.o., operatorowi sieci Play, przesyłania niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą SMS-ów dotyczących oferty handlowej tej spółki w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych pod marką Play.
kategorie wiadomości
Reklama