Sieć łączności dla ING Banku Śląskiego

Telekomunikacja Polska przy współpracy z firmą NextiraOne stworzyła sieć łączności dla 330 placówek ING Banku Śląskiego.

Kontrakt obejmował wykonanie sieci głosowej i transmisji danych w technologii VoIP oraz łączy ISDN. To największe w Polsce przedsięwzięcie dotyczące budowy sieci głosowej dla klienta biznesowego.

Wszystkie placówki ING Banku Śląskiego połączone zostały w sieć korporacyjną obsługującą ponad 5000 użytkowników. Uzyskali oni dostęp do takich usług jak: rozpoznawanie abonenta w sieci, praca grupowa, nadzór linii czy korzystanie ze wspólnych zasobów danych. System uruchomiono na platformie Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise oraz protokole ABC-F2 z funkcjonalnością przesyłania głosu w sieci IP lub poprzez łącza ISDN.

- Sieć tworzona dla ING Banku Śląskiego była dla nas prestiżową inwestycją ze względu na geograficzną rozległość projektu i nowatorstwo technologii oraz wymagania postawione przez klienta. To kolejny przykład, że TP jest partnerem biznesowym, który spełnia oczekiwania klientów i tworzy produkty dopasowane do ich potrzeb – powiedział Leszek Hołda, dyrektor ds. klientów kluczowych w Telekomunikacji Polskiej.

- Proces ujednolicania systemu łączności ING Banku Śląskiego oparty został na istniejącej infrastrukturze telekomunikacyjnej, dzięki czemu możliwe było ograniczenie konieczności wymiany sprzętu w rdzeniu sieci do niezbędnych podzespołów. Istotną cechą nowego systemu jest możliwość kontroli kosztów połączeń z podziałem abonentów zgodnym ze strukturą organizacyjną banku oraz implementacja mechanizmów komunikacyjnych typowych dla sektora finansowego – uważa Dariusz Pacyna z NextiraOne Polska.

System łączności ING Banku Śląskiego został objęty centralnym systemem zarządzania i taryfikacji z dostosowanym planem numeracyjnym, wykorzystującym jeden rodzaj oprogramowania dla całej sieci. Wszystkie placówki zostały połączone w jednorodną korporacyjną sieć prywatną, zapewniającą m.in. kierowanie ruchem do sieci WAN i sieci Telekomunikacji Polskiej czy korzystanie z usługi grupa biznesowa TP net. Do zalet systemu należy też obsługa protokołu SIP w łączności publicznej, obsługa nowoczesnych aparatów Alcatel-Lucent IP Touch, korzystanie z aplikacji XML czy integracja poczty głosowej z systemami poczty elektronicznej.

źródło: TP

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.