- 1
- kwiecień
Świat Telekomunikacji wyróżnił Call-eX`a
Innowacyjny serwer telekomunikacyjny Call-eX, stworzony przez firmę Datera SA, zdobył wyróżnienie w kategorii „Produkt roku 2010 – rozwiązania stacjonarne”, w konkursie o Złote Anteny Świata Telekomunikacji. Wyniki zostały ogłoszone podczas X Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, które odbyło się 24 marca 2010 roku w Warszawie.
„Docenienie naszego flagowego produktu w tak prestiżowym konkursie jest wielkim wyróżnieniem. Uważamy, że obok zaufania i wsparcia ze strony klienta, bardzo istotnym jest uznanie ekspertów i branży. Dostaliśmy „zielone światło” od autorytetów, co potwierdza, że nasze działania idą w dobrym kierunku. Przyznane nam wyróżnienie jest też sygnałem dla firm, że warto inwestować w nasze systemy” – mówi Marcin Krasowski, Dyrektor Sprzedaży Datera SA.
Datera Call-eX to serwer telekomunikacyjny zarówno dla sektora MSP, jak i dużych organizacji. Pozwala na podłączenie od 40 do 100 użytkowników w wersji SME oraz do 1500 użytkowników w wersji LE. Call-eX został tak zaprojektowany, by w prosty sposób wpasować się w każdą, już istniejącą infrastrukturę teleinformatyczną. Jego zastosowanie umożliwia integrację technologii analogowej, ISDN, VoIP oraz GSM. Budowa modularna pozwala na efektywne dopasowanie serwera do specyfiki działalności firmy, a na szczególną uwagę zasługuje prosty w obsłudze panel www do konfiguracji i zarządzania.
W praktyce Datera Call-eX daje możliwość jednoczesnej współpracy z wieloma operatorami telekomunikacyjnymi. Każda firma stosująca rozwiązania oparte o ten serwer, może oczekiwać nawet 60 proc. redukcji kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych. Oszczędności są możliwe głównie dzięki funkcji inteligentnego wyboru preferowanego, wg wskazanych wcześniej kryteriów, operatora (np. najtańszego o danej porze i w danym kierunku). Wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu pełnego bezpieczeństwa telekomunikacyjnego oraz dostępie do wielu zaawansowanych funkcji, jak: wielopoziomowe menu wsparte zapowiedziami głosowymi, Call Center, pokoje konferencyjne, nagrywanie rozmów, budżetowanie (CallRating) grup użytkowników czy samych użytkowników.
źródło: Datera