Telefony komórkowe Sony Ericsson nagrodzone tytułem Dobry Produkt 2010

Program Dobry Produkt został zrealizowany przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Tytuł Dobry Produkt przyznawany jest na podstawie wyników badań Ogólnopolskich Postaw i Preferencji Konsumentów przeprowadzonych przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Wyróżnienie zdobywają te produkty i marki, które mają największą liczbę wskazań ze strony ankietowanych. Miło nam poinformować, że konsumenci w odpowiedzi na pytanie: „Które marki produktów uważają za dobre?” - w kategorii telefony komórkowe najczęściej wybierali firmę Sony Ericsson.

Badanie zostało wykonane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu na próbie 850 gospodarstw domowych. Dzięki realizacji przez jednostkę akademicką program Dobry Produkt jest niezwykle rzetelny. Wyróżnia się również zasięgiem i poziomem prowadzonych badań społecznych. „Cieszymy się z wyróżnienia, a jest ono tym bardziej cenne, gdyż jest wyrazem opinii konsumentów, bo to dla nich tworzymy produkty. Staramy się dostarczać jak najlepsze urządzenia, które są doskonałym połączeniem idei komunikacji i rozrywki, czego przykładem są między innymi smartfony z rodziny Xperia™ wprowadzone właśnie w 2010 roku” – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing, Sony Ericsson Polska. „Ten rok należeć będzie do kolejnych smartfonów z najnowszym systemem Android: Xperia™ arc, Xperia™ neo oraz Xperia™ PLAY, które już teraz wywołują wiele pozytywnych emocji”, – dodaje Agnieszka Jaśkiewicz.

Dobry Produkt 2010 to pierwsza edycja Programu, zrealizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Redakcja Forum Biznesu od kilku lat z powodzeniem realizuje projekty o charakterze konkursowym, w wyniku których nagradzana jest m.in. najwyższa jakość usług i produktów, realizacja założeń biznesu społecznie odpowiedzialnego czy innowacyjne technologie.

źródło: Sony Ericsson

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.