TP najcenniejszą polską marką

Telekomunikacja Polska zwyciężyła w rankingu najcenniejszych polskich marek MARQA 2006, publikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Firma jest na czele tego zestawienia od początku jego istnienia, tj. od trzech lat.

Wartość marki TP wyceniana jest na 2,6 mld zł, kolejne miejsca zajmują PKN Orlen (2,4 mld zł) i PZU (1,9 mld zł). Łącznie 250 najcenniejszych polskich marek wartych jest 34 mld zł.

„Marka jest uznawana za istotę współczesnej konkurencji. Dlatego zwycięstwo w rankingu najcenniejszych polskich marek jest dla TP najwyższym prestiżem, a jednocześnie zobowiązaniem do stałego podnoszenia jakości i wiarygodności” - powiedział Marek Hancke, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej.

Ranking najcenniejszych polskich marek redakcja "Rzeczpospolitej" tworzy we współpracy z firmą doradczą Ernst&Young oraz firmą badającą rynek ACNielsen.

źródło: TP

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.