- 23
- styczeń
Vodafone będzie "wirtualnym operatorem"
Kolejna firma w świecie Second Life. W nim to właśnie operator chce rozwijać swój biznes komórkowy.
Jak donoszą internetowe serwisy, pozwolić ma to użytkownikom równoległej rzeczywistości Second Life wykorzystywać wirtualne komórki operatora do dzwonienia do innych uczestników zabawy, oraz wysyłać wiadomości tekstowe.
Jak na razie nie jest wiadome, czy za wykorzystywanie wirtualnych rozwiązań Vodafone trzeba będzie płacić już mniej wirtualną walutą czy też być może usługi te będą darmowe. Niestety nie jest też pewne, czy wirtualne komórki będą pozwalać ich użytkownikom na łączenie się z telefonami poza światem Second Life. Więcej szczegółów na temat nowej usługi ma być przedstawionych bliżej wirtualnej premiery, której spodziewać można się w ciągu kilku tygodni.
O planach Vodafone zaoferowania nowych usług użytkownikom Second Life wiadomo już od minionego roku. Wtedy to firma zasugerowała możliwość zbudowania tzw. Vodafone Island.
To pierwszy duży operator telefonii komórkowej zainteresowany tego typu promocją. Nie jest to jednak pierwsza firma wybierająca tę drogę docierania do nowych klientów. Wcześniej z podobnej szansy skorzystał m.in. amerykański producent komputerów Dell, ale i agencja prasowa Reuters, firmy Toyota, Nissan, Adidas, Reebok, Nike czy Sun. Zainteresowani światem Second Life znajdą jego stronę tutaj.
źródło: PCLab
Jak na razie nie jest wiadome, czy za wykorzystywanie wirtualnych rozwiązań Vodafone trzeba będzie płacić już mniej wirtualną walutą czy też być może usługi te będą darmowe. Niestety nie jest też pewne, czy wirtualne komórki będą pozwalać ich użytkownikom na łączenie się z telefonami poza światem Second Life. Więcej szczegółów na temat nowej usługi ma być przedstawionych bliżej wirtualnej premiery, której spodziewać można się w ciągu kilku tygodni.
O planach Vodafone zaoferowania nowych usług użytkownikom Second Life wiadomo już od minionego roku. Wtedy to firma zasugerowała możliwość zbudowania tzw. Vodafone Island.
To pierwszy duży operator telefonii komórkowej zainteresowany tego typu promocją. Nie jest to jednak pierwsza firma wybierająca tę drogę docierania do nowych klientów. Wcześniej z podobnej szansy skorzystał m.in. amerykański producent komputerów Dell, ale i agencja prasowa Reuters, firmy Toyota, Nissan, Adidas, Reebok, Nike czy Sun. Zainteresowani światem Second Life znajdą jego stronę tutaj.
źródło: PCLab