Wsparcie techniczne na stronie MIO

Największy w Europie dystrybutor urządzeń do nawigacji satelitarnej marki MIO, firma Comes rozbudowała swoją stronę internetową www.mio.com.pl o jedyny w Polsce Dział Wsparcia Technicznego MIO.

Umożliwia on użytkownikom produktów tej marki skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu ze specjalistą z zakresu urządzeń MIO.

W ramach pomocy technicznej na stronie udostępniono do pobrania szczegółowe instrukcje obsługi każdego modelu MIO, dostępnego w ofercie firmy Comes, schematy konfiguracji specyficznych ustawień, a także różnego rodzaju poprawki i przydatne programy.

Najważniejszą funkcją nowego działu jest możliwość bezpośredniego dotarcia do specjalistów z zakresu urządzeń MIO, za pośrednictwem adresu wsparcie@mio.com.pl. Dzięki temu, użytkownik może w każdej chwili skontaktować się z działem technicznym, bez potrzeby odwiedzania sklepu lub serwisu.

Zoptymalizowana pod kątem urządzeń PDA, witryna www.mio.com.pl została uruchomiona pod koniec maja i dziennie odwiedza ją ponad 1000 użytkowników. Na stronie dostępne są również szczegółowe specyfikacje i opisy urządzeń PDA oraz dedykowanych akcesoriów.

Zainteresowani zakupem urządzenia marki MIO mogą również w przejrzysty sposób zlokalizować siedzibę najbliższego partnera handlowego firmy Comes, u którego będą mogli zakupić każdy z dostępnych modeli PDA.

Źródło: 4Press

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.