Za dwa tygodnie wszyscy chętni będą w Netii

Najpóźniej do 15 marca zostaną rozwiązane problemy wszystkich klientów, którzy nie mogą korzystać z dostępu do Internetu w trakcie zmiany dostawcy z TP na Netię.

Od dwóch tygodni pracuje wspólny zespół TP i Netii zajmujący się rozwiązywaniem problemów, które pojawiły się w trakcie realizacji umowy BSA podpisanej przez Netię i TP. Na bieżąco analizowane są wnioski sukcesywnie przesyłane do TP przez Netię, które dotyczą parametrów technicznych każdej linii abonenta.

Problemy z płynną zmianą dostawcy Internetu wynikają m.in. ze spiętrzenia w krótkim czasie dużej liczby zamówień po zmianie regulaminu neostrady tp, a także z konieczności stworzenia dodatkowych szczegółowych procedur współpracy między operatorami, co usprawni proces przełączania klientów.

Dzisiaj TP i Netia podpisały porozumienie, na mocy którego wszyscy klienci, którzy podjęli decyzję o zmianie dostawcy Internetu z powodu zmiany regulaminu Neostrady TP, najpóźniej do 15 marca będą mogli bez problemów korzystać z usługi nowego operatora.

źródło: ITBiznes

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.