- 28
- styczeń
Zarabiaj na telekomunikacji przyszłości
Nawet 40 proc. prowizji ze sprzedaży licencji serwera DATERA Call-eX i tyle samo za usługi dodane – to najważniejsze korzyści, które firma technologiczna Datera SA zaoferowała swoim partnerom handlowo-technicznym. Tak wysokie prowizje czynią program partnerski Datery jednym z bardziej atrakcyjnych w branży telekomunikacyjnej.
„Program dopiero rusza, ale już teraz obserwujemy duże zainteresowanie udziałem w szkoleniach certyfikacyjnych. Na pierwsze warsztaty, które odbędą się na początku lutego, nie ma już wolnych miejsc. Kolejne tego typu spotkania planowane są na przełomie marca i kwietnia. Chętni mogą się zgłaszać na adres: partnerzy@datera.pl. Do udziału w programie przekonują przede wszystkim korzyści finansowe. Zakładając, że partner handlowo-techniczny sprzedał i wdrożył we własnym zakresie najprostszy system DATERA Call-eX VoipStart (SME) wraz z trzema wybranymi modułami (Call Recorder, Conference Rooms, CallCenter), ma szansę uzyskać dochód w wysokości nawet kilku tysięcy złotych netto. Dodatkowo, co miesiąc może zarabiać nawet do 400 złotych netto, jeśli zobowiąże się do świadczenia usług serwisowych. Ponadto, trzy razy w roku partner otrzyma prowizję od przeprowadzonej przez DATERA SA aktualizacji sprzedanego przez niego systemu. Przy większych systemach, wynagrodzenie partnera może oscylować w granicach kilkunastu tysięcy złotych” - zachęca Marcin Krasowski, Dyrektor Sprzedaży Datera SA.
Przy pomocy programu partnerskiego, Datera SA chce jeszcze bardziej rozbudować sprzedaż serwera telekomunikacyjnego Call-eX, który można stosować zarówno w strukturach korporacyjnych, jak i w firmach sektora MSP. Jego wykorzystanie pozwala na efektywną (pod względem funkcji i kosztów) integrację istniejącej w każdej firmie infrastruktury telekomunikacyjnej i informatycznej w jeden spójny system. Pozwala on również niemal całkowicie zastąpić tradycyjne linie telefoniczne znacznie tańszymi i równie niezawodnymi usługami telefonicznymi opartymi na technologii VoIP. W praktyce oznacza to możliwość jednoczesnej współpracy z wieloma operatorami telekomunikacyjnymi, w tym także z dostawcami usług VoIP i telefonii komórkowej. Każda firma stosująca rozwiązania oparte o serwer DATERA Call-eX może oczekiwać nawet 60 proc. redukcji kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych, przy jednoczesnym dostępie do wielu zaawansowanych funkcjonalności..
źródło: Datera