Zmiana nazwy Ery pod znakiem zapytania

T-Mobile nie będzie się spieszyć z rebrandingiem marki Era na swą globalną markę. Decyzję w tej sprawie pozostawia zarządowi Polskiej Telefonii Cyfrowej - podaje Gazeta Prawna.

- Era to silna i wartościowa marka i z naszej strony nie ma rekomendacji rebrandingu. Decyzje pozostawiamy zarządowi PTC - mówił we wtorek polskim dziennikarzom w Barcelonie podczas Mobile World Congress Hamid Akhavan, prezes T-Mobile. - Markę na globalną zmieniamy szybko, gdy lokalna marka jest słaba.

Kryzys komórkom niestraszny?
Prezes T-Mobile powiedział, że pomimo kryzysu firma nie musi zmieniać strategii dotyczącej fuzji i przejęć.

- Przejmujemy, gdy jest to uzasadnione biznesowo, i to się nie zmienia - stwierdził i dodał, że jeśli pojawią się ciekawe możliwości, to T-Mobile może z nich skorzystać. Firma jest bowiem zainteresowana uczestnictwem w konsolidacji rynku, także w Polsce.

Według prezesa T-Mobile, operatorzy komórkowi odczują kryzys gospodarczy słabiej niż inne branże - czytamy w Gazecie Prawnej.

Więcej o T-Mobile
T-Mobile to operator komórkowy z grupy Deutche Telekom. Grupa DT jest głównym udziałowcą PTC i od lat toczy z francuskim koncernem Vivendi spór o to, kto posiada 48 proc. udziałów PTC, które kiedyś należały do Elektrimu, a potem do kontrolowanego przez Vivendi Elektrim Telekomunikacja.

źródło: Gazeta.pl

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.